کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737669629 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316408 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فایرفاکس 89 با رابط کاربری Proton منتشر شد

به گزارش سافت گذر، موزیلا فایرفاکس نسخه 89 با رابط کاربری Proton را امروز برای استفاده عموم منتشر کرد تا منوهای مرورگر ساده تر به نظر بیایند و نوار تب ها جذاب تر از چیزی شود که پیش از این در این برنامه و سایر مرورگرها دیده بودیم. این به روزرسانی همچنین، سازگاری با macOS را بهبود خواهد بخشید و امکانات حفاظت از حریم شخصی را افزایش خواهد داد.

مرورگر مرورگر فایرفاکس موزیلا فایرفاکس موزیلا فایرفاکس

اولین چیزی که کاربران در این به روزرسانی متوجه خواهند شد، رابط کاربری Proton می باشد. بر این اساس، نوار ابزار و منوها بهینه شده اند تا گزینه های کم کاربردتر حذف و فهرست ها مرتب تر شوند و مهمترین ویژگی ها در دسترس تر قرار گیرند.

مرورگر مرورگر فایرفاکس موزیلا فایرفاکس موزیلا فایرفاکس

Proton همچنین، پیام های پاپ آپ را بهبود خواهد بخشید تا ظاهر جذاب تری داشته باشند و پیام های هشدار بی فایده و غیر ضروری حذف گردد. تب های ضمیمه شده هم با تب های شناور جایگزین شده اند. موزیلا می گوید که شیوه طراحی گرد تب های فعال نشان دهنده آن است که راحت تر می توانیم آنها را جابه جا کنیم. در حالی که خیلی از افراد منوهای ساده تر را ترجیح می دهند، شیوه طراحی تب های تازه سبب ناراحتی کسانی می شود که ظاهر سنتی آنها را می پسندیدند.

برای کاربران macOS نیز فایرفاکس 89 امکاناتی دارد که مهمترین آنها به سازگاری بهتر با سیستم عامل مربوط می شود. این مهم با پشتیبانی از افکت Overscroll تحقق یافته است. انیمیشن ملایم جابه جایی این منوها نشان دهنده آن است که کاربران به پایین صفحه رسیده اند. به علاوه، این برنامه از زوم هوشمند نیز پشتیبانی می کند. برای بهره مندی از آن فقط کافی است روی ترک پد دو بار ضربه بزنید و یا با یک انگشت روی مجیک ماوس را لمس کنید تا روی محتوای زیر فلش ماوس زوم گردد.

مرورگر مرورگر فایرفاکس موزیلا فایرفاکس موزیلا فایرفاکس

حالت وبگردی مخفی هم در فایرفاکس 89 مخفی تر شده زیرا با فعال بودن Total Cookie Protection، کوکی ها در سایتی که ایجاد شده اند محدود گردیده اند. اگر اسم این ویژگی برایتان آشناست دلیلش آن است که در فایرفاکس 86 وجود داشت ولی تنها زمانی فعال می شد که گزینه Enhanced Tracking Protection در حالت Strict روشن بود. ضمناً، همزمان با این آپدیت دومین نسخه SmartBlock که وبگردی را در زمان مسدود شدن ردیاب ها انجام می دهد، منتشر شده است.

برای دانلود آخرین نسخه فایرفاکس می توانید به اینجا مراجعه کنید. در غیر این صورت اگر کاربر این مرورگر هستید، به صورت خودکار آن را دریافت خواهید کرد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49106 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/12 تعداد مشاهده: 2717
سافت گذر